Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

- jag dricker mjölk så fort jag kommer hem, och så fort jag vaknar.
- jag har tröttnat på hästar, vilket jag aldrig trodde skulle hända.
- jag trivs bättre i mitt rum om det inte är städat, måste ligga lite kläder och sånt på golvet.
- jag tycker om någon jag hatat i flera år.
- jag har jätte svårt för att vakna på morgonen, är helt död.
- jag har tröttnat på att shoppa, tycker det är ur tråkigt.
- jag älskar paprika, kan äta det som godis.
- jag skojar nästan alltid, älskar att driva med folk.
- jag vill alltid få som jag vill, får jag inte det blir jag jätte grinig.
- jag måste tvätta håret varje dag, hatar när håret börjar bli flottigt, värsta som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0