your world is my world

tror inte det går att beskriva kännslan att inte ha dig här, i min närhet. eller att jag inte kan ringa dig, och berätta allt, precis som det är. att jag inte kan prata med någon om hur ont det gör att inte vara i din närhet när jag behöver det som mest. finns nog bara en som skulle förstå, men jag skulle aldrig våga prata med han, eller jo, men aldrig gå in på ett sånt ämne, bli ledsen och behöva hans famn, aldrig. det går nog inte ens att beskriva med ord hur mycket du igentiligen betyder för mig, eller hur dåligt allt detta får mig att må. allt du gör är att bryr dig om henne, allt kretsar runt hennehennehenne, jämt. du lyssnade aldrig på mig, hur jag mådde eller vad jag ville. tror inte ens du ville ha mig ibland, och nu, är du otydligare än vad du någonsin varit.
enda gången du lyssnade på mig var om det hade hänt något som var spännande, eller om jag hade gjort migriktigt illa. jag kan inte förstå hur jag kan sakna någon så pass mycket, som gjort mig så illa. hur jag kan vilja ta upp kontakten igen, efter ett års tystnad. du har inte ens hört av dig när jag fyllt år. förstår mig inte på dig, även fast jag är precis likadan själv, nästan.
förstår inte, vad jag gjort för att förtjäna all denna smärta.
your world, is my world.
jag är ledsen, men jag kan inte göra något åt den saken.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du svarar på detta.

Jag anmälde mig i din tävling att vinna en kingsland mössa och jag gav en länk till inlägget jag hade gjort men min själva blogg namnet som komentaren kommer ifrån så står det emeliewilliamsson.blogg.se men det ärsjälvklart fel.



Det var min förra blogg men då undrar jag om jag ska anmälla mig igen eller är det okej? :)

2011-02-16 @ 21:42:46
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Okej vad bra, nu har jag anmält mig igen. :)



Ha det så bra // Emelie

2011-02-17 @ 20:36:24
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0