so cool in line

wooow! snacka om besöksrekord! 94unika! tuusen tack fina ni! <3
ni är helt klart värda bättre uppdatering! :DDD
men nu kommer domdåliga bortförkliaringarna..
igår, gick jag och la mig klockan HALV ÅTTA! var sjukt trött och orkade ingenting. gick ner och fixa stallet direkt när jag kom hem sen somnade jag... bryr mig inte om något längre typ..
vet inte vad som händer. allt blir bara fel, och konstigt. ahja, vet inte vad jag ska göra åt saken.
men iaf. jag har någe virus på datorn så det funkar inte att ladda upp bilder, men ska fixa det snart!
sen har jag fått många frågor om jag inte gillar jb längre, och jo, eller nej. tycker inte han ser braut längre, han har enorma ögonbryn och det är absolut inte snyggt! men älskar förtfarande personligheten och låtarna, men inte lika beroende av han längre! :)


redan där har han enorma ögonbryn, men woow så fin han var.

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

va skönt att gå och lägga sig tidigt, hade jag me behövt haha

2011-02-17 @ 09:12:13
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0