always try to do my best

hejpåer!
jag gick till skolan klockan 11 idag, började 8 (a) hahahahaha. slutade 3med... shiet vad ont i huvet jag hade/har, så jag åt sen tänkte jag, går jag ner och mockar nu kan jag ju sova sen? så jag traska ner och började, men det var så lustigt för chobben hade kissat överallt och det brukar bara vara en liten fläck. fingde iaf larssa och bad han ta med spån hem, då babbla han om någon översvämning.. sen kom jag fram till att det måste vart i stallet som de hade varit översvämning i eftersom både höet och halmen var dyng surt xp så fick göra rent allt och fixa så blev i stallet hela kvällen. nu ska jag bara skriva klart här sen sova, min skalle alltså! :oo
bild från förra onsdagen, fina rayban och ebba!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Vilket sött par.

hoppas huvudvärken har försvunnit

2011-02-18 @ 09:08:46
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0