something about something

något jag älskar är att vara på kusten, med dom finaste vännerna. Dom är så jävla
grymma, det finns inget som slår dom. Och ni kan inte förstå, hur underbart det är att va där. Man kan glömma allt här hemma, skita i det och bara leva. Dom skiter i hur man ser ut, hur man är eller klär sej. Dom behandlar en så jävla bra. Jag får en känsla av hur bra livet verkligen kan vara, hur bra man kan må.
men det där, som är så bra, varar bara i 2veckor
Sen ska man hem till skiten igen, tillbaka till helvettet. Där alla skiter i hur man mår, dom behandlar en som skit iallafall. Folk ska lägga märke till hur man ser ut, om man är fin ful smal tjock söt snäll elak ful osv.
är man fin, ska man må bra. man ska bli behandlad som en drottning, må prima och få allt serverat.
är man inte det, ska man må som en gris. känna sej dålig och hämsk.
det ska va som det är när man är på kusten, alla ska må bra.
varför kan det inte va så bara? varför måste alla hålla på.
finns ingen som mår bra på det.
det är något jag hatar. Och jag hatar även när folk tror att dom kan allt, dom tror att dom är proffs.
ska testa allt och sen ljuga om att det går bra, usch fyfan.
vet inte vad jag ska skriva om de, kommer bara nämna personen tillslut.
helt weird text, men vafan.
jag mår så jävla dåligt, orkar inte leva mera. det är fan hemskt dethär.
måste bara skriva, texter utan mening eller något.
damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0