it just the way it goes

hejpåer!
jag är med amanda just nue :DDDD hon leker min min kamera som för övrigt är bäst :)))) medans jag sitter här, :)
tänkte byta om och dra mej mot stallet för att mocka och rida ;) om jag nu rider så hoppar jag och amanda fotar (a) haha. ah juste, har inte bloggad för jag inte har orkat, men nu är jag igång igen! :D
det kommer komma ett par nya kategorier och så, det kommmer nog bli super! :) imorgon ska jag gå på en liten fotorunda efter skolan! :D nej nu drar vi oss mot stallet för att skynda oss där och sen vidare på trääning! ;)
på bild; min lilla katt, kissen

Kommentarer
Postat av: jennifer

gud, f*n vad söt han är ! gud nenuu börjar jag gråta...

2011-02-01 @ 20:18:43
URL: http://jjennifergustafsson.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0