high and low

som jag skrev igår så fick chobben vila. :) gick ner och mocka & passade på att ta in han och borsta osv.
sen släppte jag han lös och gick runt i hela stallet, och han följde efter. gav han en morot varje gång jag stannade så han förstod att det var bra. tillslut litade han på mej riktigt bra! men måste ju erkänna att han sket i mej ibland (a) haha :) imorgon blir det dressyr tror jag ;))
själv var jag inte i skolan, så jag skulle hunnit rida, men orkade inte.. var i katrineholm med mamma, och på sjukhuset. har fått pencilin nu så det borde väll bli bra snart :) måste till skolan imorgon iaf, sug. ehha.
justfan, den 4 februari drar jag till säleeen! :DDDDD


bild från i sommras, enda gången på hela sommaren han hoppade.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin häst :)

2011-01-23 @ 17:33:17
URL: http://emeliewilliamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0