baby you're a firework

hola amigooooos!
jag lekte med amanda idag, det var väldigt super asum. vi red och fixa stallet och klättrade på väggarna i logen,
medans vi försökte få ner en höbal.. och nej. vi lyckades inte! ;b
vi försökte göra omelett men det gick inge vidare det heller? :o men vi lyckades med att värma lite
frukter och riva lite vit choklad över! :) och sen, woow! vi kollade på filmen klara.
som är baserad efter böckerna om klara, den var helt okej, men WOOOOOOOOOW fan vad snygg ''jonte'' a k a Joel Lützow är!?!?!?!? han förtjänar att visar på bild här:
jag menar?!? kolla på snyggingen bara!? :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
haha oj nu fick jag ett sånt utbrott igen men aja, fin är han iaf (a)
har fått en kännsla att jag gillar killar med den stilen? ahmen nej.
hhaa puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0