help me?

okej, jag har ett beslut att ta. det finns tre alternativ, men jag kan bara välja ett och ni måste hjälpa mig! ;)
alternativ1. är att sätta igång chobben och komma igång med ridningen igen. skritta igång i 2v 30min varje dag på långa tyglar, 2v skritt med gramanen och börja bygga muskler, trav i 1v lungt och bara lulla på, trav i 2-3v beroende på hur han känns med gramanen och bygga muskler, och sen såsmåning om galopp. sen åka till helmut och kolla igenom han.
alternativ2. låta vila och sätte igång sen när jag orkar.
alternativ3. sluta rida han helt.
såå?

Kommentarer
Postat av: moa

hahah nej, om jag var du skulle jag välja alternativ1 :Dd

2011-02-22 @ 14:32:26
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: karin

alternativ 2 eller 1 haha! :D

2011-02-22 @ 16:43:48
URL: http://suuuunshine.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag tycker du borde välja alternativ 1 :)

2011-02-23 @ 10:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0