and this world will belong to me

hej.
även idag vaknade jag runt 10. sen vet jag inte vad jag gjorde, var i vingåker med sara ett tag, senåkte jag hem och bakade muffins (a) sen kom sara hit :) vi åt muffins glodde på tv, och trös, typ. så var vi i stallet :) lindade bebis ben med, och på måndag ska han börja ridas igen, 30min skritt i 2v.. sen får vi ser om de blir mer skritt eller hur jag gör, till hösten är vi på  igen! och Sigma ska börja sättas igång med, så i höst ska vi utpå massa clearrounder runt omkring! :D sen får vi se om vi tävlar någon lokal tävling. imorgon åker jag till örebro med familjen, åker nästan baradit med mamma och larssa, mycke bättre för då får jag allt jag vill ha :D köper ett objektiv imorgon med, sigma 70-300mm :DD äntiligen. på kvällen kommer nog amanda :))
men vad vill ni läsa om? berätta nu, vet ju att det är över 50 unika per dag nu och ingen kommenterar? berätta om vad ni vill läsa om, så blir det roligare för både er och mig! ;)

kraaaaam


cilla&mjuks fina kisse, tussa.

Kommentarer
Postat av: karin

sv; hahah självklart :D KRAM!

2011-02-24 @ 22:35:05
URL: http://suuuunshine.blogg.se/
Postat av: N

fin blogg du har :D allt bra?

2011-02-25 @ 21:56:35
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0