Give me wings so I can fly

bli bättre på att blogga kanske?
fast jag ser ingen bra anledning till det då jag bara är deprimerad hela tiden, har ingen insperation och gör ingenting om dagarna förutom att vara på gårn och i skolan... efter jullovet ska jag ta tag i mitt liv fan, nyårslöfte kanske? ta tag i livet, börja rida igen, träna volleyboll som vanligt osvosv. nej, skolan måste ta tags i och den är värld att lägga der all energi på. vill börja på fotokurser, men har ingen aning om vart, vill göra så mycket men det går inte. ska börja spara mina pengar istället flr att lägga alla pengar på cigaretter och alkohol, vilket kommer betyda att sluta röka, nyårslöfte kanske? konstig text men vafan, här ligger jag på en luftmadrass i varberg? haha! hade bra så skriver jag om 4 månader igen, haha!
konstig bild btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0