whats the point

ge mej vinter, tack.
saknar detta fina gäng, speciellt min fina steffie.
ahja, vad fina ni är som hänger kvar fast jag inte uppdaterar! ska bli bättre, det lovar jag.
har just nu ingen dator så snor mammas ibland.. eller jag har en dator men internet funkar inte på den..
båda hästarna rids och blir lika förvånad varje gång jag rider chobben, han överraskar mig mer och med för varje dag! :D såå glad. funderar på en dressyrsadel, men känns inte så värt, han är inte lätt att sitta på :p funderar på att sälja min sadel med, och köpa en ny, hatar den massvis!!!! hahah :p ahja. skolan har börjat igen och det är dax att tänka på betygen, målet är VG rätt igenom... har ett halvår på mej, Men nu; sängen!
GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0