first step 2 forever


fick hem ett paket igår, från cdon.com...
kan ni gissa vad det var? ;) nej, jag avslöjar det! :D


<333333


mobilbilder är grejer det! ;)

onsdag-

var i skolan idag, lol. hahah x) var rätt lungt xp
hade ''återtagande av tid'' efter skolan och sen blev det konfa. kollade på någon random jesus film xp
va med ebba i någon timme och sen träning, hade mjuk som tränare idag.
han var ganska bra, men han borde varit lite hårdare, vi lekte bara runt
och de var nog ingen som va seriös, och fan vad dååligt det gick för mig! xd
hahaha.
btw. älskar min nya bok ♥ är på kapitel 5 av 7, och haha, man blir så tagen!
man kan inte tänka sig att justin bieber haft det svårt som liten, men jo. usch, hämskt <3
sen ären väldigt rolig med :)

i'm gonna put you first.
I'll show you what you're worth...

im definitley open to suggestions. maybe something like:

I'll put my Xbox first.
I'll make you feel like dirt...

hahah :D
nej ni, nu ska jag fortsätta läsa och sova, skola imorn!
puuuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0