ett år försvinner utan ljus


t r e b i l d e r f r å n i v i n t r a s

torsdag -

vad ska jag säga? vet inte. känner mej arg, ledsen, besviken.
jag vet inte varför, men jag är otroligt arg på mej själv.
lol, låter säkert som en tant men wtf.
hade utvecklingsamtal, och det känndes ganska bra, fick inte lika mycke skit som vanligt (a)
hade ganska bra omdömmen i alla ämnen utom spanska.
shit the same, jag hatar spanska.
och sen, btw. hur mycket jag än säger att jag hatar chobben,
så gör jag inte det, han är det bästa som hänt mig.
utan han skulle jag inte finnas. jag kan prata med han om allt, för det går inte vidare.
han är bäst, han är numer ett.

men typ, konstigt inlägg, eheh.
näej, nu ska jag färga håret, tjingeling,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0