jag har famlat i mörkret men i dig såg jag ljuset

vetni?
jag börjar bli så trött på alla, alla som försöker trycka ner folk som älskar jb.
jag värkligen ÄLSKAR han, och det vet nog hela vingåker..
och det som stör mig, det är alla som håller på, ''han är bög, pedofil, bäver, justin beaver, just a bäver, åkt till
baka till skogen'' osv...
vad har han gjort er? ni känner han ju inte, så jag menar så mycket kan ni inte hata han!?
jag har aldrig gillat någon artist musik så här mycket. det är som en drog,
måste ha det hela tiden, annars blir jag hysterisk!
dom flesta kallar det bieber fever = biber feber. och ja, det kan jag garanterat hålla med om!
i nästan ett år har jag lyssnat på han, VARJE DAG!
och mina vänner försöker få mig att nte gilla han, dom bara pratar illa hela tiden.
och som dom kommer att läsa detta, så kommer jag få höra det i skolan varje dag
framöver, men jag bryr mig faktist inte. jag älskar han, han är som en del av mig,
mitt syre, utan att höra han, dör jag.
usch, det går inte att beskriva hur besatt jag är av pojken.
men accepterar ni inte att jag älskar han, accepterar ni inte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0