To the very end, through joy and strike, without a friend, what good is life?

longerade killen idag ist, blev så sent ;p han gick super fint! måste ha slagit i huvudet eller något för han försöker ju fan nu! :DDD imorgon så rider jag ut, antingen rider jag barbacka och skrittar bara, eller med sadeln och kör en riktig kondis träning! ;) får se vilket humör jag är på xpp och det kan även bli så att han dår vila (IGEN!!!!) för jag drar mej kanske mot storstenshöjden med daniela, men hon är inge fort på att prata med sina föräldrar :p hon är bäst iaf <3
men hörs väll imorgon! :D
tror jag glömt bort hur otroligt fin denna pöjk är!<3

Kommentarer
Postat av: Anna med A

ha en bra SÖndag :)

2011-01-23 @ 10:27:37
URL: http://annaavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0