what a feeling!

wow, just nu känns det ont i mitt knä :pp haha ja, men alltså super ont. ramlade illa igår och gjorde mej super illa :s knät hoppa ur led och massa höll på att dö, men bullen var räddaren i nöden :) haha, bullis asså. :d
skolan idag, haha fyfan vad folk är grymma, och i skolan dessutom. där finns de en pÖjk som är väldigt snygg, och nu pratar jag om en annan, inte den som jag brukar prata om, asså. haha, :p ne men de var fint.
imorgon blir det daniela, eller ebba. sen fota träningen på kvällen eftersom jag inte kommer kunna vara med, vill egentligen men måste vara hel tills på fredag då jag drar mot SÄÄÄÄLEN! :D så jäva gött!
och imorgon blir de även att skriva 10 sidor svenska uppgift, som ska va klar nästa vecka, kul fast ne. ahja, nu ska jag få tag på ebba sen sova. mamma åker till arlanda för att hämta våran efterlängtade elin som varit i thailand i 4 veckor! usch va tiden går fort... :p haha men hajdå :)
bild: turre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0