i was born to be somebody

hellue!
dagen har gått snabbt tycker jag? haha. vaknade iaf runt 10, så jag gick upp och la mig i soffan och skulle göra en ny header, men hade ju inga bilder på chobben! så jag tog på mej kläder och gick ner till stallet och tog in bebis, och började borsta. sen bah woow!? ett bakben var som en ballong! kännde och han var inte varm och så, men riktigt svullen. så fick köpa liniment och nya lindor! (bild) så nu får hanstå med de ett par nätter, blir de inte bättre får vi ta ut lindersson för att kolla vad felet är :) men sen tog jag ut och fotade han i det fina vädret! :) fina pojke, bilder kommer sen ;) nu ska jag kolla på Glee, poss! :)))

Kommentarer
Postat av: moa

okej, jaha.. jo det är ju så himla kul att tävla:D!

jag tävlar ju Pål (min egen d ponny), sen tävlar jag ju också en ungponny (katg. b) :D

hoppas på mycket tävlingar nu ;D

2011-02-23 @ 21:06:48
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0