glöm den du trodde att du var och acceptera den du är

har inte orkat skriva något, har haft de väldigt stressigt. haha nej inte speciellt :p i onsdags var jag med daniela, vi åkte hem till mej och åt direkt efter skolan sen gick vi ner och red. hoppade lite, han kändes super jobbig... hård i munnen, pigg, bråkig och bara allmänt störande. fick över han några gånger sen började han stanna. så fick jag över hannågra gånger till :p sen red daniela han i några minuter ;) kan lika gärna glömma de, för de fick piss för mej! han ville inte sammarbeta alls. x)
igår red jag ett rejält dressyrpass och ställde igenom han ibåda varven och jobbade med att få han lite lösgjord och lugn, gick ganska bra i alla gångarter, och höger galoppen känndes riktigt bra! :D nu ska bara skänkeln sitta helt sen kommer de bli super! :D skrittade av i typ 20 min med, så han fick sträcka på sej ordenkligt. nu kommer han vila i 5dagar eftersom jag sitter i bilen påväg till sälen nu :D är i kläppen just nu ;)
ahja men jagbloggar väll mer när jag orkar/har ust ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0