fucking perfect

alternativ 1 får vänte till snön är gone!
dagen till äratog jag hästarna på morgonen (!!!!) vilket händer en gång i halvåret, tog dom igår med faktist.. när vi endå är inne på igår kan jag berätta att jag var hos tandläkaren, och fick redapå att jag ska ha tandställning till hösten vilket kanske inte var den roligaste nyheten. men tillbaka till idag, fixade allt i stallet sådet bara är att ta in och matasom ikv och natta och de, så det går fort imorgon igen. åkte skidor några timmar och snart bär det vällut igen, om ebba hade tänkt att svara iår.. men aja, så ligger de till! ;)
Justin Bieber – Born To Be Somebody
Justin Bieber – Born To Be Somebody
Justin Bieber – Born To Be Somebody
Justin Bieber – Born To Be Somebody
Justin Bieber – Born To Be Somebody

Kommentarer
Postat av: moa

hahah ja:D jo det är ju lite jobbigt med all denna snö och kyla.. jag är illa tvungen att hålla igen med hårdridningen nu inför hela tävlingssäsongen :D

2011-02-22 @ 21:56:41
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: cornelia thörnvall

älskar <3

2011-02-23 @ 13:52:12
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0