vad är meningen med livet?

jag vet inte vad jag ska göra,
allt blir bara fel.
tänk om jag inte hade berättat för någon,
tänk om jag hade stått här idag, nöjd, och framförallt..
glad?
jag skulle stått här med den största hemligeten,
som inte skulle gått att säga till någon?
skulle jag klarat det?
skulle inte bytt kanal på tv, just den dagen.
inte varit så dryg, då hade jag haft allt, allt vid min sida.
mamma, larssa, cilla, robert, elin, liam, kevin, nicole,
och bäst av allt,
en pappa.




du ska inte säga att jag inte förstår,
för att förstå, det är det första jag kommer göra.
jag kommer alltid finnas för dej, precis som du gjorde för mej.
erica, sandra och ebba, ni är guld värda. jag älskar er,
vad som än händer, ni kommer alltid vara bäst.


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: aw, tack! :)

2010-10-17 @ 22:42:05
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Erica

iloveu <333333

2010-10-18 @ 22:42:06
URL: http://Adolfssonerica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0