förlåt för dålig/tråkig uppdatering!

fredag-lördag-söndag
Var i Kungälv med volleyboll laget och spela, 4h bilresa på fredagen, packa upp och åt på donken,
tog en paj och en cola, hade pommeskrig och sa skägg till kassörskan xd
Lördag spelade vi matcher och va sämst, förlora alla. Btw var det Gislaved och Sollentuna vi spelade emot &
dom är sjuukt bra! :p
gled runt i Kungälv och busade, fika på donken och sprenk runt och tönta oss i skolan.
Vi var super flummiga. pratade med några random killar osv.
Söndagen likaså, spelade matcher och förlorade alla! :p
åkte hem med ett trött men flummit lag + Hannes och Gabbe.
Jag sov till och från och vi sjöng ''tuttar, det tuttar upptaget'' hela resan.

I Måndags städade jag stallet med malin, hon flyttade hit sina hästar i söndags, mer om dom sen.
Hera och Soldis har flyttat hem till Kåltorp igen.

Tisdags åkte jag till Kåltorp på ridläger.
orkar inte förklara vad vi gjorde men kul var det!
riktigt sugen på ett andra världskrig med mamma om en ny polle,
birtingur ♥ (vill självklart inte bråka men de äre värt om jag skulle få birtis)
upp med plånboken mamma, 50.000! haha kommer aldrig få mitt hjärta <3

och nu ska jag ladda lite musik och gå ner och mocka.

krameN, haha lol x) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0