några sanningar om mig

* jag är mörkrädd, men visar det inte så ofta.
*jag säger att jag mår bra till folk, för att dom inte ska fråga varför.
*jag älskade justin bieber förut, men absolut inte lika mycket längre.
*jag pluggar typ aldrig, minns allt iaf.
*jag har tappat intresset för hästar, men får inte sälja min häst.
*jag kan nästan inte köpa grejer som inte är märken till hästen längre.
*jag köper saker till min häst, som jag inte ens vill ha alla dagar.
*ibland gillar jag skolan.
*jag är sjukt trött på morgonen, har 4väckarklockor men vaknar inte av dom.
*jag hatar folk som tror att dom är något.
*jag har dom finaste vännerna på jorden.
*min familj är speciell, men bäst.
*jag blir typ aldrig kär, om jag säger att jag är det så driver jag oftast.
*jag umgås inte med min pappa, eller mina syskon.
*jag har 3syskon, och elin har mitt fjärde syskon i magen.
*justin bieber är snygg, men han kan fixa till sina ögonbryn.

Kommentarer
Postat av: Blondie

Jag håller med om den sista (A)

2011-01-04 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0