hej, nu ska jag va seriös

typ, hej?
det var ett tag sen, eller något. haha lol, tänte börja blogga lite mer seriöst nu.
typ om vad jag gör om dagarna x) men iaf, GOOOOOOOOD JUUUUUUUL!
haha lite sent men vafan? sameshit.
julklappar, ja. fyfan vad gött.
julafton var fin den, mycket mat med en fin familj, awesome.
detta fanns i mina paket,
från mamma och larssa;
en lila&svart flanell skjorta
en brun&svart flanell skjorta
en mountain horse rid-overall
en röd/grön skjorta
svarta tights
skidhjälm
12par trosor
ett rosa linne
ett rött linne
en pyjamas
en adidas dress
ett svart linne
två vita linnen
årskort i båsenberga
mysstrumpor
ridstrumpor
skidstrumpor
termo långkalsonger
tub halsduk
vantar
500kr
en skjorta
svarta tights
en stickad tunika
en tunika
grimma
ett spö
tunika
300kr presentkort på factory
sen minns jag inte x)
det var bra iaf :)
inga bilder men typ ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0